حس تنهایی

اهل تنهایی..گاه وبی گاه..یارتنهایی!!!

حس تنهایی

اهل تنهایی..گاه وبی گاه..یارتنهایی!!!

دیگه بســــــــــــــــــــه.تمووم شـــــــــد.

 

                                    تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

     این اهنگی که برای وبلاگم گذاشتم فقط برای عوض شدن جو هست .

 

      دیگه بسه چقد غصه بخورم...چقد اعصاب خوردی داشته باشم... 

 

     دپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی تموم. تعطیل 

 

  

 

   فقط اگه یه بنده خدا یکم کوتاه بیاد عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی میشه.... 

   یعنی میـــــــــــــــــــــــــــــــشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

 

 

             

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 12:40 ق.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

من اون خوشحالی که شما مد نظرتون هست نیستم!


خیلی از آدمای این دورو زمونه،براشون نحوه دوست داشتن من ،مضحکه و به من به چشم یه دیوونه نگاه میکنن...
هرجور راحتن....

لیلا جون چرا میزنی
من که منظوری نداشتم

لیلا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://leilaamiri.blogsky.com/

آخــــــــــــــــــی عزیزم..ببخشید..احساس کردم یه جوری طعنه بود...
ولک من معذرت میخوام

نه جیجر.
اشکال نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد