حس تنهایی

اهل تنهایی..گاه وبی گاه..یارتنهایی!!!

حس تنهایی

اهل تنهایی..گاه وبی گاه..یارتنهایی!!!

دارم میــــــــــــــرم.......

سلام!!! سلام !!!

خوبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟ 

 

 بالاخره تونستم مامان بابامو راضی کنم برم پیش دوستم.یه سفرمجردی کوچولووووو 

 

دارم میرم پیش دوست دوران کاردانیم (سمیرا جونی)  

شاید اصفهان هم رفتیم فعلا که قطعی نشده اگه بشه عالی میشه.

دوسی جونم دارم میرم شهر سالار جونت  

 

 

چند روزی نیستم که بهتون سر بزنم.اگر رفتم کافی نت حتما بهتون سر میزنم. 

  

 

دیگه بســــــــــــــــــــه.تمووم شـــــــــد.

 

                                    تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

     این اهنگی که برای وبلاگم گذاشتم فقط برای عوض شدن جو هست .

 

      دیگه بسه چقد غصه بخورم...چقد اعصاب خوردی داشته باشم... 

 

     دپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی تموم. تعطیل 

 

  

 

   فقط اگه یه بنده خدا یکم کوتاه بیاد عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی میشه.... 

   یعنی میـــــــــــــــــــــــــــــــشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

 

 

             

بازم تشکر....

بازم تشکراز((e.kh))دوست گرامی که اخر پست قبلی گفتم. 

 

چقد غصه بخورم؟چقد ناراحتی؟چقد اعصاب خوردی؟ 

بسه دیگه  

 

فدای سرت دوست گرامی .ترم بعد پاس میکنم .فقط ضررش پول ترم تابستون ودرس انقلابه که جناب سرهنگ(پدر گرامی)خدا نگهش داره برام پرداخت میکنه.  

 

                           تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

                               

لعنت به این زندگی

    لعنت به این زندگی..... 

  

لعنت به هر چی ادم نامرده  

یه روز خوش توی زندگی ندارم  

ای خدا چی بگم؟؟؟چی بگم ؟؟؟؟؟ 

یه روز خوش ندارم.اگرم بخوام خوش باشم .نمیزارن 

 

امروزامتحان داشتم .عجب امتحانیاینم شد یه خاطره بد بیادموندنی.خاطره خوب که ندارم.همش بدبدبدبدبد........ 

سرجلسه باشی.پاسخ نامه جلوت یه کلمه یادت نیاد.فقط حرفای .....توی ذهنت باشه. 

اخرین نفر پاسخ نامه تحویل بدی بهت بگن خسته نباشی.واقعا خنده داره برگه سفید تحویل دادن خسته نباشید داره ؟؟؟؟ خوبی امتحان این بود بچه های کلاسمون دیدم.قصدداشتم اولین نفر از سر جلسه بلند شم اما زیر کولر خنک نشستم.منتظر بچه ها تا امتحانشونو بدن برم پیششون.

 

میخوام از یه نفر تشکر کنم .شاید خودش به این پست سر بزنه .واقعا ممنون که دیشب اس ام اس دادی وکمکم کردی امتحانمو خراب کنم.دوست گرامی بازم تشکر!!!

 

من ودوست مهربونم....

                        

 از کجا شروع کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 از چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

یه دوست خوب ومهربون دارم خیلی خیلی خوبه فقط گاهی اوقات بد میشه نمی دونم دلیلش چیه 

اما هرجورباشه خوبه .دوس داشتنیه. 

 

از بدی هاش بگم تا خوبی هاش...... 

وقتی زنگ میزنه یا زنگ میزنم اول تا اخر حرفش فقط .......قیافشو نشون بدم بهتره 

 

 

 

                     این شکلیه.........

 

                      

   

 وقتیم پیداش نیست...  

smsبدم یا زنگ بزنم جواب نده.......

 

           لا  لا تشریف دارن 

 

                     

 

 وقتیم زیاد smsبدم یا میس بزنم.... 

بداخلاق میشه

 

                     

 

 همش دعوام میکنه.بداخلاق هست. 

باهام باشه همینجور قبولش دارم.همینجورم دوس داشتنیه... 

 اخلاق خوبی که داره زود ناراحت نمیشه.راهنمائیم میکنه.نصیحتم میکنه و.... 

  

                                                                .

الهی قلب غم آتش بگیرد
سیاهی دق کند ماتم بگیرد
الهی تا رفیق هست و زمان هست
کسی یاد تو را از من نگیرد

.

                                                                                        اینم تقدیم میکنم به دوست خوبم  

 

 

      

 

          (( در دوستی درنگ کن ، اما وقتی دوست شدی ثابت قدم و پایدار باش .))