حس تنهایی

اهل تنهایی..گاه وبی گاه..یارتنهایی!!!

حس تنهایی

اهل تنهایی..گاه وبی گاه..یارتنهایی!!!

من ودوست مهربونم....

                        

 از کجا شروع کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 از چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

یه دوست خوب ومهربون دارم خیلی خیلی خوبه فقط گاهی اوقات بد میشه نمی دونم دلیلش چیه 

اما هرجورباشه خوبه .دوس داشتنیه. 

 

از بدی هاش بگم تا خوبی هاش...... 

وقتی زنگ میزنه یا زنگ میزنم اول تا اخر حرفش فقط .......قیافشو نشون بدم بهتره 

 

 

 

                     این شکلیه.........

 

                      

   

 وقتیم پیداش نیست...  

smsبدم یا زنگ بزنم جواب نده.......

 

           لا  لا تشریف دارن 

 

                     

 

 وقتیم زیاد smsبدم یا میس بزنم.... 

بداخلاق میشه

 

                     

 

 همش دعوام میکنه.بداخلاق هست. 

باهام باشه همینجور قبولش دارم.همینجورم دوس داشتنیه... 

 اخلاق خوبی که داره زود ناراحت نمیشه.راهنمائیم میکنه.نصیحتم میکنه و.... 

  

                                                                .

الهی قلب غم آتش بگیرد
سیاهی دق کند ماتم بگیرد
الهی تا رفیق هست و زمان هست
کسی یاد تو را از من نگیرد

.

                                                                                        اینم تقدیم میکنم به دوست خوبم  

 

 

      

 

          (( در دوستی درنگ کن ، اما وقتی دوست شدی ثابت قدم و پایدار باش .)) 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
pashmakoo چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.pashmakoo.blogsky.com

ماشالله ماشالله دوسی کم هم دوست نداریا!
این کیه ؟
اسمشو بگو ما هم بشناسیم!

دوسته
دوسی که نیست.هیشکی حق نداره جای تورو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد