حس تنهایی

اهل تنهایی..گاه وبی گاه..یارتنهایی!!!

حس تنهایی

اهل تنهایی..گاه وبی گاه..یارتنهایی!!!

تبریک.تبریک

                                 **  تبریک تبریک **  

 

                 نابرده رنج گنج میسر نمی شود ------ مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد

 

 

                                

 

                                                              تبریک  

                                                تبریک                      تبریک

 

 

 

دوسی جونم.سالار جون دوسیم.مریم خاله.سمیراجونم.زهره عزیزم وبقیه دوستان که خبر ندارم 

به همتون تبریک میگم.ان شالله خبرکارشناسی ارشد.دکترا.بهم بدید 

خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوشحال شدم.امیدوارم همیشه موفق باشید.

 

 اینم کادوی من تقدیم به شماعزیزان

 

 


مبارک باشه قبولیتون  

شمایی که ستاره جون میگیره توی چشماتون

شما که زندگی میده بمن هرم نفسهاتون

******************************* 

 

 

همیشه دوستون دارم .ساده و کوتاه بنویسم

و باز هم کوتاه مینویسم. 

پرواز در آسمان آرزوها و فرود در فرودگاه موفقیت را برایتان آرزومندم.  

 

********************************************* 

                                                                                                              مرضیه جونی

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 12:50 ق.ظ


دوسی جون من که گند زدم ولی با این حال میسی

بالاخره قبول شدی.خواهش میکنم

احسان یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://ican65.blogsky.com

سلام چطوری خوبی من یه چند روز اصلا اینترنتم نیومدم ...
دو روز نبودم یه کتاب نوشتیا خوب مینویسی....
دمت گرم ....

سلام مهندس مییییییییییییییییییییییی سییییییییییییییییییییی
چکار کنم بهتر از بیکاریه

نازنین سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام منم به دوستات تبریک میگم ارزوی موفقیت براشون دارم وووووووووو۱تبریک مخصوص به ابجی سمیرا

مرسییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد